Beställning

Har min order gått igenom?

Så fort din order gått igenom kommer vi skicka en orderbekräftelse till e-postadressen som angavs vid köptillfället. Denna bekräftar din beställning. Saknar du orderbekräftelse är du välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig att svara på om ordern gått igenom eller inte.

Har ni en butik?

Nej. Du handlar allt hos MEDS online.

Vad kostar det att handla hos er?

Totalsumman bestäms efter vilket fraktsätt du väljer när du slutför din beställning. Vi erbjuder dock alltid gratis fraktalternativ. Inga avgifter tillkommer vid betalning.

Jag vill inte ha ert nyhetsbrev. Hur gör jag?

Du avregistrerar dig från MEDS nyhetsbrev genom att klicka på länken "Avsluta prenumeration", som finns längst ned i brevet.

Saknar du en vara i vårt sortiment?

Vi håller ständigt ögonen öppna efter nya och spännande produkter och vi vill gärna höra om du saknar en vara i vårt sortiment. Fyll i vårt formulär i fliken "Kontakta oss" nere i högra hörnet, så skickas ditt önskemål till vår sortimentsgrupp. Ditt unika förslag är viktigt för oss. Alla önskemål ses igenom dagligen och behandlas därefter. Vi försöker ge dig ett besked i den mån det går och tackar för ditt tålamod då det kan ta tid innan vi återkopplar.

Kan jag se min beställning på nätet?

Ja. För att se dina ordrar på nätet loggar du in med din e-legitimation på "Mina sidor". Observera att du i vissa fall behöver aktivera ditt konto för att kunna logga in om vi ännu inte registrerat ditt personnummer. Detta kan du göra i samband med ett köp.

Kan jag stoppa min beställning?

Ja. Då vi packar alla ordrar så pass snabbt är det viktigt att du mejlar vår kundservice hello@meds.se (mailto:hello@meds.se) eller ringer 08-428 455 10 och meddelar att du vill stoppa din order. Om din order redan hunnit packas kan vi tyvärr inte stoppa den eller göra några justeringar.

Har jag garantier på mina varor? 

I varje produkts bruksanvisning kan du hitta information om garantier.

Kan jag spara min varukorg?

Du kan spara din varukorg genom att skicka den till din eller någon annans mejladress. På så sätt kan du sammanställa dina favoritprodukter i lugn och ro.

Hur beställer jag?

Följ vår beställningshjälp Så här handlar du (https://www.meds.se/sa-har-handlar-du/). Behöver du mer hjälp kan du mejla oss på hello@meds.se (mailto:hello@meds.se) eller ringa 08-428 455 10.